diumenge, 14 de novembre del 2010

SAHARA OCCIDENTAL: LA REPRESSIÓ I LES MENTIDES DEL GOVERN MARROQUÍ.



Un Govern agressor i imperialista (dirigit per un rei corrupte i molt ric)preten convéncer als mitjans de comunicació i l´opinió internacional de que la seva repressió contra la població d´uns Territoris Ocupats (segons l´ONU "Territoris pendents de descolonització") és justa i no es pdia fer altra cosa perque les víctimes e la repressió son "delinquents".

A Europa ja ens sona massa aquest discurs del Ministre de "Comunicació" marroquí. Ja som una mica grandets tots plegats.
Els governs imperialistes no fan mai cap autocrítica. Sort n´hi ha que hi ha joves amb una mica de criteri com els de "resistència saharaui", com veiem no els està protegint ningú ara per ara.
Que farà ara el "Govern espanyol" ?
Suposem que en compte de demanar comptes als seus amics "monarquics marroquins" el que faran serà repatriar als cooperants perque no hi hagi cap testimoni de la repressió sobre el terreny.

LLIBERTAT PEL SÀHARA OCCIDENTAL.


COMUNICADO URGENTE DESDE EL AAIUN OCUPADO, SAHARA OCCIDENTAL

19:58hr // 14 de noviembre de 2010

PESE A LOS ESFUERZOS DIPLOMATICOS DE ESPAÑA Y LA EMBAJADA DE MEXICO EN RABAT nuestra seguridad todavía no ha sido garantizada.

Ayer sábado 13 de noviembre a las 17:45 hora del Aaiún, recibimos la primera llamada telefónica de la Ministra de Exteriores, Trinidad Jiménez, y hablamos de cómo gestionar nuestra salida del territorio de manera que garantice nuestra seguridad. No concretamos el modo, ella confirmó que volvería a llamar y estamos todavía a la espera de esa llamada.

Nunca hemos rechazado ningún soporte diplomático. Ante la propuesta consular de abandonar el territorio con la gestión del depositario de los bienes de España en el Aaiún, él mismo declaró en una llamada telefónica el día de ayer que no nos podía garantizar nuestra integridad.

Verdaderamente sentimos que hay que dar prioridad mediática al sufrimiento de las miles de familias saharauis que en estos momentos están padeciendo un genocidio por parte del régimen de ocupación marroquí.

Antonio Velázquez e Isabel Terraza